Nedan kan du se svaren på vanliga frågor gällande att handla hos oss på Myshape. Om du inte hittar svaret på din fråga är du självklart välkommen att kontakta oss så svarar vi så fort vi har möjlighet.

Hur gör jag en beställning?

Börja med att lägga produkterna du vill köpa i din varukorg genom att klicka på lägg till i varukorg. Gå sedan till kassan genom att klicka högst upp i högra hörnet. Ser ordern rätt ut klicka på fortsätt till kassa. Fyll här i dina uppgifter och kontrollera att ordern är rätt, för att slutföra och betala klicka på gå vidare. Välj sedan betalsätt och slutför köpet.

Jag vill ångra mitt köp, hur gör jag?

Ångrar du ditt köp börjar du med att kontakta oss, under sidan kontakta oss. Skriv att du vill göra en retur och vänta på att få instruktioner för ditt returärende.

Hur lång är leveranstiden?

Vi skickar våra packet med Postnord och leveranstiden är 2-3 dagar.

Varför är inte min order skickad?

Vi postar våra varor varje dag vid klockan 09:00, det sker efter betalningarna har godkänts. Har du valt att betala med Swish, kontrollera att du kommit ihåg att skicka pengarna.

Min order är skickad, var är den?

Vi använder inte spårbar sändning i våra leveranser, har du inte fått dina produkter inom en vecka ber vi dig därför kontakta oss.

Vilket betalsätt kan jag välja på MyShape?

Du kan välja mellan Swish, faktura, kort, direktbetalning. Vi använder oss av Payson för att genomföra våra betalningar.

Hur kan jag kolla min beställning eller leveransstatus?

Klicka på figuren till vänster om varukorgen. Logga sedan in för att se din beställning och leveransstatus.

Får jag alla produkter som jag beställer i en leverans?

Ja vi skickar alltid våra produkter i en leverans.